ОНОВЛЕННЯ ТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ ТРОЛЕЙБУСАМИ «БОГДАН» ДОЗВОЛИТЬ ЗМЕНШИТИ ЗАБРУДНЕННЯ УКРАЇНСЬКИХ МІСТ

Модернізація міської інфраструктури за допомогою нового електротранспорту  – один із основних шляхів подолання проблеми загазованості великих населених пунктів в Україні. Про це йдеться у блогу прес-секретаря корпорації «Богдан» Сергія Красулі «Мобільність і екологічність: як сучасні тролейбуси можуть їздити без тролеїв».
 
«На сьогодні у більшості з 460 міст держави переважають автобусні маршрути. Електротранспорт функціонує лише в 51 з них. Водночас із майже чотирьох тисяч зареєстрованих тролейбусів 67% вже вичерпали термін експлуатації і потребують заміни», - наводить він невтішну статистику щодо екологічного транспорту в Україні.
 
Він зазначає, що навала вживаних автівок та застарілий громадський транспорт вже призвели до перевищення норми шкідливих речовин у повітрі у 4-6 разів.
 
«Згідно з досліженнями українських науковців, серед підлітків-мешканців середмістя - здорових істотно менше, ніж серед тих, хто проводить час у спальних районах з меншим транспортним потоком. Ці результати свідчать про нагальну необхідність зменшити кількість техніки, що не відповідає екологічним стандартам», - наголошує прес-секретар корпорації.
 
Сергій Красуля зауважує, що наразі «Богдан» готовий забезпечити модернізованими низькопідлоговими тролейбусами усі міста, які виявлять бажання оновити рухомий склад: луцький «Автоскладальний завод №1» здатен виробляти до 6 тисяч одиниць техніки на рік. У 2019-му нові тролейбуси вже замовили Київ, Харків та Суми, продовживши рух до екологізації своїх транспортних систем.
 
Нагадаємо, раніше корпорація виробила електробус «Богдан А70100», який наразі успішно експлуатується на маршрутах міста Люблін.